Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Çok garip sabah vergi ödedik ikinciyi ödemek için tıkladık sistem gitti gir çık yaptık oturum açılıyor da kaldı işin kötü yani kırk yılın başı belediye ödeme yapalım demiş borcu yoktur istediler elimizde kaldı
mobil uygulamasından giriş yaptım ben hocam webden denemedim