• 07-08-2023, 21:32:01
    #1
    Abilerim , ablalarım merhabalar bir konu hakkında sizden fikir almak istiyorum. Piyasanın işin içinde olanlar beni aydınlatırsa inanın çok sevinirim. Bu sene sınava gireceğim eğer ki başarabilirsem bu yolun sonunda yazılım mühendisliği okumak istiyorum. Ancak son zamanlarda aklıma takılan bazı sorular var ; "Yazılımcıların geneli asosyal oluyor." , "Bilgisiyar mühendisliği yazılımdan daha iyi (yurt dışında yazılım bölümü olmadığını bilgisiyar mühendisliği altında geçtiği söyleniyor.)" , "İş Avantajları ve Maaş" Konusunda fikir ehli olan varsa beni aydınlatırsa gerçekten çok mutlu olacağım ve aklımda kalan soru işaretlerine bir çare gelmiş olacak artı olarak iyi bir üniversite okumanın elbette artı yönleri vardır. Ancak burada daha çok artı yönün kendini ne kadar geliştirdiğinin önemli olduğunu söyleyen kişilere rastladım sizce haklılar mı?
  • 07-08-2023, 21:37:19
    #2
    Yazılım okuyacaksan bu linki bırakıyorum lazım olabilir sana

    https://www.r10.net/e-book/3535126-5...ogramlama.html
  • 07-08-2023, 21:38:13
    #3
    hocam iyi forumlar bende pc muh okuyorum asosyal kısmına takılmayın o biraz kişisel bir durum ve bolumu sevşyorsan gel katıl aramıza
  • 07-08-2023, 21:40:05
    #4
    Ramowm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam iyi forumlar bende pc muh okuyorum asosyal kısmına takılmayın o biraz kişisel bir durum ve bolumu sevşyorsan gel katıl aramıza
    İnşallah katılacağım şuana kadar tek bir meslek istedim oda yazılım mühendisliğiydi. En azından sevdiğim işi yaparım
  • 07-08-2023, 21:41:28
    #5
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılım okuyacaksan bu linki bırakıyorum lazım olabilir sana

    https://www.r10.net/e-book/3535126-5...ogramlama.html
    Çok teşekkür ederim konuya göz atacağım
  • 07-08-2023, 21:57:25
    #6
    Konu ila alakasız ama aramıza hoş geldin
  • 07-08-2023, 22:07:54
    #7
    Konu ile alakasız olmasının yanında bu tarz mesajlar görmek insanı daha çok mutlu ediyor Çok teşekkür ederim.
  • 07-08-2023, 22:10:08
    #8
    İkisinden birisini seçip diğerini yüksek yapabilirsin veya gideceğin üniversitede her iki bölümde varsa çift anadal yapabilirsin. Fakat tavsiyem eforunu yabancı dil ve hedeflediğin yazılım teknolojilerine sarfetmen. Belli bir seviyeye gelince yine yüksek lisans yapabilme imkanın olabilir. Hatta remote yabancı bir firmaya çalışıp yurt dışında master yapmak daha mantıklı olabilir. Şimdiden başarılar dilerim. İnşAllah her şey hayalindeki gibi olur.
  • 07-08-2023, 22:18:29
    #9
    lancelot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkisinden birisini seçip diğerini yüksek yapabilirsin veya gideceğin üniversitede her iki bölümde varsa çift anadal yapabilirsin. Fakat tavsiyem eforunu yabancı dil ve hedeflediğin yazılım teknolojilerine sarfetmen. Belli bir seviyeye gelince yine yüksek lisans yapabilme imkanın olabilir. Hatta remote yabancı bir firmaya çalışıp yurt dışında master yapmak daha mantıklı olabilir. Şimdiden başarılar dilerim. İnşAllah her şey hayalindeki gibi olur.
    Önerilerin için çok teşekkür ederim. İnşAllah herkesin hayalindeki gibi olur. Başarılar dilerim sizlerede.