lancelot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkisinden birisini seçip diğerini yüksek yapabilirsin veya gideceğin üniversitede her iki bölümde varsa çift anadal yapabilirsin. Fakat tavsiyem eforunu yabancı dil ve hedeflediğin yazılım teknolojilerine sarfetmen. Belli bir seviyeye gelince yine yüksek lisans yapabilme imkanın olabilir. Hatta remote yabancı bir firmaya çalışıp yurt dışında master yapmak daha mantıklı olabilir. Şimdiden başarılar dilerim. İnşAllah her şey hayalindeki gibi olur.
Önerilerin için çok teşekkür ederim. İnşAllah herkesin hayalindeki gibi olur. Başarılar dilerim sizlerede.