Abilerim , ablalarım merhabalar bir konu hakkında sizden fikir almak istiyorum. Piyasanın işin içinde olanlar beni aydınlatırsa inanın çok sevinirim. Bu sene sınava gireceğim eğer ki başarabilirsem bu yolun sonunda yazılım mühendisliği okumak istiyorum. Ancak son zamanlarda aklıma takılan bazı sorular var ; "Yazılımcıların geneli asosyal oluyor." , "Bilgisiyar mühendisliği yazılımdan daha iyi (yurt dışında yazılım bölümü olmadığını bilgisiyar mühendisliği altında geçtiği söyleniyor.)" , "İş Avantajları ve Maaş" Konusunda fikir ehli olan varsa beni aydınlatırsa gerçekten çok mutlu olacağım ve aklımda kalan soru işaretlerine bir çare gelmiş olacak artı olarak iyi bir üniversite okumanın elbette artı yönleri vardır. Ancak burada daha çok artı yönün kendini ne kadar geliştirdiğinin önemli olduğunu söyleyen kişilere rastladım sizce haklılar mı?