• 07-08-2023, 16:17:32
    #28
    Kira derdiniz yoksa Geçinebileceğiniz rakam.
    Çocuk olunca harcamalarınıza dikkat etmeniz şart.
  • 07-08-2023, 17:27:30
    #29
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    kaçırmayın hocam hayırlı olsun şimdiden
  • 07-08-2023, 17:37:29
    #30
    Bence gayet iyi hocam. Ev Sizin Araba bile düşünebilirsiniz.
  • 08-08-2023, 00:23:11
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yorumlara bakıyorum da, 35k az, 55 k bile zar zor yeter gibi laflar var bu çok doğru gerçekten kira 15, fatura ıvır zıvır 5 desen zaten 20 kafadan gidiyor.

    ama bu maaşları nasıl alacak millet, nasıl alınacak yani bu paralar hangi şirket verecek adam asgari ücretin 2-3 fazlasını vermemek için bile direniyor milyarlık şirket olmasına rağmen

    kötü durumdayız vala
  • 08-08-2023, 01:26:02
    #32
    Platin üye
    Yanlış bilgi vermek istemiyorum. Ancak bildiğim kadarıyla brüt maaş alırsanız size ödenen para arttıkça gelir vergisi diliminiz artıyor. Yani ilk aylar elinize 35 bin net kalıyor ise yıl sonu 30 bine düşüyor. Bir mali müşavire danışmanız iyi olabilir.
  • 08-08-2023, 10:42:08
    #33
    Vasfınıza göre değişir yabancı diliniz varsa kötü yabancı diliniz yoksa iyi bir maaş.
  • 08-08-2023, 11:41:49
    #34
    PPuNisHeRR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vasfınıza göre değişir yabancı diliniz varsa kötü yabancı diliniz yoksa iyi bir maaş.
    İngilizce Arapça Rusça var hocam
  • 08-08-2023, 11:42:22
    #35
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış bilgi vermek istemiyorum. Ancak bildiğim kadarıyla brüt maaş alırsanız size ödenen para arttıkça gelir vergisi diliminiz artıyor. Yani ilk aylar elinize 35 bin net kalıyor ise yıl sonu 30 bine düşüyor. Bir mali müşavire danışmanız iyi olabilir.
    Doğru hocam vergi dilimi hesabına göre 55k aylık ortalama 35k ya düşüyor
  • 08-08-2023, 12:47:36
    #36
    Çok fazla asgari ücretli çalışan varken 3 asgari ücret bence ideal.