Yorumlara bakıyorum da, 35k az, 55 k bile zar zor yeter gibi laflar var bu çok doğru gerçekten kira 15, fatura ıvır zıvır 5 desen zaten 20 kafadan gidiyor.

ama bu maaşları nasıl alacak millet, nasıl alınacak yani bu paralar hangi şirket verecek adam asgari ücretin 2-3 fazlasını vermemek için bile direniyor milyarlık şirket olmasına rağmen

kötü durumdayız vala