Yanlış bilgi vermek istemiyorum. Ancak bildiğim kadarıyla brüt maaş alırsanız size ödenen para arttıkça gelir vergisi diliminiz artıyor. Yani ilk aylar elinize 35 bin net kalıyor ise yıl sonu 30 bine düşüyor. Bir mali müşavire danışmanız iyi olabilir.
Doğru hocam vergi dilimi hesabına göre 55k aylık ortalama 35k ya düşüyor