Günaydın öncelikle bugün kredi taksitimin son günü bu nedenle kişisel instagram hesabımı satma kararı aldım mavi tiki açık olduğu için. 4 arkadaş yazdı fakat biriyle anlaştım diye başkasına fiyat vs vermedim. Dün 3 saat hesabı temizlemekle uğraştım tam iban attım kardeşim ad soyad farklı dedi banka hesabımın olmadığını söyledim. Neyse yine bir şekilde anlaştık 22.30 gibi telefonla görüştükten sonra 10 dakikaya ileticem dedi ve hala bekliyorum ne yanıt alabiliyorum ne başka bir şey r10 da aktif.
Anlam veremiyorum şimdi kara kara düşünüyorum şikayet konusu açma hakkım var mı? Veya aceleci mi davranıyorum 12 saat oldu.
Bu durumda ne yapılmalı?
7
●204
- 07-08-2023, 10:52:15
- 07-08-2023, 10:57:18Ticaret gerçekleşseydi şikayet açabilirsiniz. Ticaret gerçekleşmeden şikayet konusu açarsanız uzaklaştırma yersiniz.
- 07-08-2023, 11:00:33Hocam anladım fakat hesabı alacağını beyan etti ve hesabı temizledim bu durumda şikayet açma hakkım olmaz mı?gcN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2023, 11:08:08Kendi adınız soyadınız ile işlem yapmıyorsunuz?
Karşıdaki kişi paranın aklanmadığını bilemez. Bu durumu ticari konunuzda belirtmediyseniz, tam tersi onun şikayet etme hakkı doğar. Sonuç olarak hizmet/ürün almak için nakit toparlamış, borç çekmiş, başka bir kişiye söz vermiş olabilir. Ortada bir mağdur varsa bence alıcıdır. - 07-08-2023, 11:10:47Merhaba hocam banka hesabım yok yalnızca papara kullanıyorum ticaret öncesi söyledim zatengrsy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2023, 11:11:20Başkasından almışlar bile valla şans yok ne diyeyimDenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
