Günaydın öncelikle bugün kredi taksitimin son günü bu nedenle kişisel instagram hesabımı satma kararı aldım mavi tiki açık olduğu için. 4 arkadaş yazdı fakat biriyle anlaştım diye başkasına fiyat vs vermedim. Dün 3 saat hesabı temizlemekle uğraştım tam iban attım kardeşim ad soyad farklı dedi banka hesabımın olmadığını söyledim. Neyse yine bir şekilde anlaştık 22.30 gibi telefonla görüştükten sonra 10 dakikaya ileticem dedi ve hala bekliyorum ne yanıt alabiliyorum ne başka bir şey r10 da aktif.

Anlam veremiyorum şimdi kara kara düşünüyorum şikayet konusu açma hakkım var mı? Veya aceleci mi davranıyorum 12 saat oldu.