grsy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi adınız soyadınız ile işlem yapmıyorsunuz?
Karşıdaki kişi paranın aklanmadığını bilemez. Bu durumu ticari konunuzda belirtmediyseniz, tam tersi onun şikayet etme hakkı doğar. Sonuç olarak hizmet/ürün almak için nakit toparlamış, borç çekmiş, başka bir kişiye söz vermiş olabilir. Ortada bir mağdur varsa bence alıcıdır.
Merhaba hocam banka hesabım yok yalnızca papara kullanıyorum ticaret öncesi söyledim zaten