• 04-08-2023, 19:48:36
    #1
    Merhabalar, Bu ikisi arasında kaldım. Sizce hangisi alınır?
    1.
    2.
  • 04-08-2023, 19:55:11
    #2
    3 bin tl fiyat farkına değmez, 5600h olan alınabilir. Bütçe çok sorun değil dersen 12500h alabilirsin. Lenovo IP Gaming 3 modeline de bakılabilir.
  • 04-08-2023, 19:56:15
    #3
    tabikide amd
    eğer yükseltebiliyorsan ramları 16 yaptır
  • 04-08-2023, 20:06:16
    #4
    Birinde 2.de Windows var, 1.de Linux var.
    Benim tercihim Windows ama siz bakın.

    Düzeltme :
    Free-dos terimini biliyordum unutmuşum.
    Onu alıp Windows yükleyebilirsin.
    Fakat o Amd.
    Ben Intel için de 2. demiştim.
    Ona yanıt yazmamı engellemiş.
  • 04-08-2023, 20:11:59
    #5
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 bin tl fiyat farkına değmez, 5600h olan alınabilir. Bütçe çok sorun değil dersen 12500h alabilirsin. Lenovo IP Gaming 3 modeline de bakılabilir.
    gerçekten 3-4 kere okumak zorunda kaldım anlamak için.
    12500h la ryzen i bi ringe koysak
    ryzen 12500h'ı evire çevire güzel bir tokatlar.
    bütçeye deymez bile.
    • bekoflix
    bekoflix bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-08-2023, 20:19:59
    #6
    Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birinde 2.de Windows var, 1.de Linux var.
    Benim tercihim Windows ama siz bakın.

    Linux deneyiminiz var mı ?
    Kullanımını biliyor musunuz ?
    Buna göre karar verirsiniz.
    kafamı duvarlara vurasım geliyor arakdaşlar neden buakdar araştırmadan insanları yanlış yönlendiriyorsunuz ???
    freedos demek içinde lisanslı bir işletim sistemi yok demektir. ki türkiye piyasasında zaten hangi enayi gidip windows lisansı var diye aynı makineye 2k₺ fazla öderki ?
    yaklaşık 4-5 önce sıfır bir ryzen aldım geldim açtım makineyi @whitelotus; hocamdan 150₺ ye bir lisans aldım şuan mis gibi kullanıyorum.
    lütfen yapmayın insanalrı yanlış bilgilendirmeyin.
    bu tarz yorumlarınız gerçekten r10'un kalitesini düşürüyor olarak görüyorum araştırmadan bilgi sahibi olmadan insanalra bilgi vermek çok mantıksız bir iştir.
    • whitelotus
    • bekoflix
    whitelotus ve bekoflix bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 04-08-2023, 23:11:58
    #7
    2. hocam.