Birinde 2.de Windows var, 1.de Linux var.
Benim tercihim Windows ama siz bakın.

Düzeltme :
Free-dos terimini biliyordum unutmuşum.
Onu alıp Windows yükleyebilirsin.
Fakat o Amd.
Ben Intel için de 2. demiştim.
Ona yanıt yazmamı engellemiş.