Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birinde 2.de Windows var, 1.de Linux var.
Benim tercihim Windows ama siz bakın.

Linux deneyiminiz var mı ?
Kullanımını biliyor musunuz ?
Buna göre karar verirsiniz.
kafamı duvarlara vurasım geliyor arakdaşlar neden buakdar araştırmadan insanları yanlış yönlendiriyorsunuz ???
freedos demek içinde lisanslı bir işletim sistemi yok demektir. ki türkiye piyasasında zaten hangi enayi gidip windows lisansı var diye aynı makineye 2k₺ fazla öderki ?
yaklaşık 4-5 önce sıfır bir ryzen aldım geldim açtım makineyi @whitelotus; hocamdan 150₺ ye bir lisans aldım şuan mis gibi kullanıyorum.
lütfen yapmayın insanalrı yanlış bilgilendirmeyin.
bu tarz yorumlarınız gerçekten r10'un kalitesini düşürüyor olarak görüyorum araştırmadan bilgi sahibi olmadan insanalra bilgi vermek çok mantıksız bir iştir.