• 31-07-2023, 19:14:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İskur destekli yapılan sigortanin prim gün sayısı sayılıyor mu ?
    Şayet işkur destekli yapılsa da ne eksileri var ?

    Yardımcı olursanız sevinirim.
  • 31-07-2023, 19:18:18
    #2
    Bir fark yok hocam işe normal girişle işkurdan doğru girişin asgari ücret üzerinden yatar sigortanız ve prim gün sayınıza etki eder son girdiğim fabrikada işkurdan doğru almışlardı her hangi bir problem yaşamadım ve prim de yükseliyordu
  • 31-07-2023, 19:19:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir fark yok hocam işe normal girişle işkurdan doğru girişin asgari ücret üzerinden yatar sigortanız ve prim gün sayınıza etki eder son girdiğim fabrikada işkurdan doğru almışlardı her hangi bir problem yaşamadım ve prim de yükseliyordu
    Normal ve işkur arasındaki sigortası fark ne hocam ?
  • 31-07-2023, 19:20:46
    #4
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal ve işkur arasındaki sigortası fark ne hocam ?
    benim bildiğim tek fark normalden girdiğinde maaşa zam alıyorsun ve sigortada o maaş üzerinden yatıyor ama işkurda asgari ücrete zam gelmezse hep o maaştan sigortan ödenir
  • 31-07-2023, 19:20:50
    #5
    Sigorta sigortadır birinin desteklemesi fark ettirmez priminiz yattığı sürece aynıdır.
  • 31-07-2023, 19:25:46
    #6
    hocaam işkur üzerinden yapılan sigorta malesef prim olarak yansımaz. sadece genel sağlık sigortası olarak gözükmektedir..
    Yararı şu : gidip muane olabilirsiniz ücretsiz
  • 31-07-2023, 19:41:05
    #7
    Bildiğim kadarıyla işkurluların primleri eklenmiyor.Sadece hastaneden faydalanabiliyorlar.