Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir fark yok hocam işe normal girişle işkurdan doğru girişin asgari ücret üzerinden yatar sigortanız ve prim gün sayınıza etki eder son girdiğim fabrikada işkurdan doğru almışlardı her hangi bir problem yaşamadım ve prim de yükseliyordu
Normal ve işkur arasındaki sigortası fark ne hocam ?