AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal ve işkur arasındaki sigortası fark ne hocam ?
benim bildiğim tek fark normalden girdiğinde maaşa zam alıyorsun ve sigortada o maaş üzerinden yatıyor ama işkurda asgari ücrete zam gelmezse hep o maaştan sigortan ödenir