Adamlar Usulsüzlük Yapıyor!!!
4
●336
- 31-07-2023, 02:00:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Parsel sorgulamasında yani haritada ve resmiyette görünmeyen bir yol açıldı. Bu yolun açılmasını biz talep ettiğimizde bize resmi evrak hala durmakta okulun arsasından bölemeyiz denildi. Sonra evlilik bağı ile o zamanın belediye başkanı okul arsasını böldü ve bunu resmiyette gösteremedi çünkü belge var. Üstüne üstlük şuan kaçak doğalgaz çekildi. Olmayan yoldan normalde orası ağaç ve okul bahçesi görünüyor doğalgaz aboneliği verildi ve çektiler. Üstüne üstlük ne yaparsak yapalım siyasi ve maddi güçlü oldukları için polisin tutanağı bile anlamsız kaldı. Bu durumdan çok sıkıldım ve bunu gündem yapacağım. Sizce ne kadar tazminat davası açmalıyım. Burada devlet yıllardır 2 kişinin yaşadığı ve 2sinin yaşlı olduğunu bilip araba bile giremeyecek raporu olmasına rağmen bir çözüm üretmedi. Belgeler eskiler dahi durmaktadır. En fazla ne kadar alabilirsem alacağım. Yıllardır ne bu böyle arkadaş gerçekten sıkıldım. Siz bu duruma ne dersiniz?
- 31-07-2023, 02:10:01Hocam merhaba, bu konuda fazla bilgim yok fakat bi avukatınıza görüşün belki yardımcı olur. Geçmiş olsun
- 31-07-2023, 02:11:41Teşekkür ederim hocam. Danışacağım lakin davayı satabilme ihtimalleri çok yüksek olduğu için arada kalıyorum.SergioBonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2023, 02:19:33Dostum ülke de adalet olmadığı için açacağın tazminat davası vs hepsi boş. O belediye başkanı yukarıdan onay almadan onu yapamaz zaten. Danışıklı dövüş.isoemin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2023, 02:48:00Bu durumu basına taşısam ve şikayet etsem gündeme kadar taşısam peki ne olur? Açıkçası bu durum çok canımı sıkıyor.GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle