Parsel sorgulamasında yani haritada ve resmiyette görünmeyen bir yol açıldı. Bu yolun açılmasını biz talep ettiğimizde bize resmi evrak hala durmakta okulun arsasından bölemeyiz denildi. Sonra evlilik bağı ile o zamanın belediye başkanı okul arsasını böldü ve bunu resmiyette gösteremedi çünkü belge var. Üstüne üstlük şuan kaçak doğalgaz çekildi. Olmayan yoldan normalde orası ağaç ve okul bahçesi görünüyor doğalgaz aboneliği verildi ve çektiler. Üstüne üstlük ne yaparsak yapalım siyasi ve maddi güçlü oldukları için polisin tutanağı bile anlamsız kaldı. Bu durumdan çok sıkıldım ve bunu gündem yapacağım. Sizce ne kadar tazminat davası açmalıyım. Burada devlet yıllardır 2 kişinin yaşadığı ve 2sinin yaşlı olduğunu bilip araba bile giremeyecek raporu olmasına rağmen bir çözüm üretmedi. Belgeler eskiler dahi durmaktadır. En fazla ne kadar alabilirsem alacağım. Yıllardır ne bu böyle arkadaş gerçekten sıkıldım. Siz bu duruma ne dersiniz?
Dostum ülke de adalet olmadığı için açacağın tazminat davası vs hepsi boş. O belediye başkanı yukarıdan onay almadan onu yapamaz zaten. Danışıklı dövüş.