GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum ülke de adalet olmadığı için açacağın tazminat davası vs hepsi boş. O belediye başkanı yukarıdan onay almadan onu yapamaz zaten. Danışıklı dövüş.
Bu durumu basına taşısam ve şikayet etsem gündeme kadar taşısam peki ne olur? Açıkçası bu durum çok canımı sıkıyor.