Not: e-devletten oluyor demeyin olsa bu konuyu açmazdım
8
●350
. ama burda da sorun şu eğer ikametin sistemde dolu görünüyor ise senin yeni kiracı olduğuna, oranın boş olduğuna dair muhtardan alınan bi belge istiyodu. yani en azından erzurumdayken bende istemişlerdi. istanbulda sistem nasıl bilemem. ben iş için farklı bile aldırmıştım arada. yeniden geri aldırmak için bağlı olduğum değil farklı bi ilçesinden işlem yapmıştım hatta