YeniceriDesing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yeni taşındığınız adres sistemde boşsa direk e devlet üzerinden yapabilirsiniz diye biliyorum
Şu an ben boşta kaldığım için sistem izin vermiyor ilçe nüfus müdürlüğüne gitmen şart diye hata veriyor