Selamlar herkese iyi geceler öncelikle. Yakın zamanda yeni bir eve taşındım ama ikametgahımı taşımamıştım yeni eve, eski evime taşınan arkadaş da ikametgahını o eve alınca şu an adressiz kaldım. Taşındığım ev İstanbul'un bir ilçesinde ama ben şu an farklı bir ildeyim. Bulunduğum ildeki bir nüfus müdürlüğüne elimdeki faturayla başvursam ikametgahımı o eve taşıyabilir mi yoksa illa İstanbul içindeki bir nüfus müdürlüğüne mi başvurmam lazım?

Not: e-devletten oluyor demeyin olsa bu konuyu açmazdım