• 29-07-2023, 09:42:42
    #1
    Arkadaşlar merhaba, dün bir kazaya karıştım. Suç karşı tarafta. Karşı tarafın muhtemelen sigortası vs yok. Ben de araca trafik sigortası yaptırırken ek 5 lira karşılığında Dar kasko diye bir şey ekletmistim. Suç %100 karşı taraftaysa kasko karşılar diyor. Var mı detaylarını bilen? Ne yapmam nasıl ilerlemem lazım. Aracim perte cikar muhtemelen
  • 29-07-2023, 09:52:35
    #2
    Geçmiş olsun hocam. Öncelikle tutanak tuttunuz mu ? Sigorta yok ise aranızda tutmazsınız polis/jandarmaya tutturmanız gerekiyor du. Dar kasko dediğinizin içeriği nedir? Genelde dar kasko dedikleri çarpma çarpışma teminatı olmadan diğer riskleri kapsar. İçeriğini inceleyin çarpma çarpışma var ise kaskodan yürüyebilirsiniz.
  • 29-07-2023, 10:06:16
    #3
    hasan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Öncelikle tutanak tuttunuz mu ? Sigorta yok ise aranızda tutmazsınız polis/jandarmaya tutturmanız gerekiyor du. Dar kasko dediğinizin içeriği nedir? Genelde dar kasko dedikleri çarpma çarpışma teminatı olmadan diğer riskleri kapsar. İçeriğini inceleyin çarpma çarpışma var ise kaskodan yürüyebilirsiniz.
    Özelden de yazdım hocam sağolun. Tutanağı polis tuttu. Canımıza kast ettiği için şikayetçi olduk. Traktördu zaten karayollarında tepe lambası yok bişeyi yok girilmeyen yola dönüp girmeye çalışıyordu. %100 suçlu. Ama sigortası vs yok zaten sanmıyorum. Teminat vs yazmıyor ama dar kasko çarpışma teminatı yazıyor.