Arkadaşlar merhaba, dün bir kazaya karıştım. Suç karşı tarafta. Karşı tarafın muhtemelen sigortası vs yok. Ben de araca trafik sigortası yaptırırken ek 5 lira karşılığında Dar kasko diye bir şey ekletmistim. Suç %100 karşı taraftaysa kasko karşılar diyor. Var mı detaylarını bilen? Ne yapmam nasıl ilerlemem lazım. Aracim perte cikar muhtemelen