Geçmiş olsun hocam. Öncelikle tutanak tuttunuz mu ? Sigorta yok ise aranızda tutmazsınız polis/jandarmaya tutturmanız gerekiyor du. Dar kasko dediğinizin içeriği nedir? Genelde dar kasko dedikleri çarpma çarpışma teminatı olmadan diğer riskleri kapsar. İçeriğini inceleyin çarpma çarpışma var ise kaskodan yürüyebilirsiniz.
Özelden de yazdım hocam sağolun. Tutanağı polis tuttu. Canımıza kast ettiği için şikayetçi olduk. Traktördu zaten karayollarında tepe lambası yok bişeyi yok girilmeyen yola dönüp girmeye çalışıyordu. %100 suçlu. Ama sigortası vs yok zaten sanmıyorum. Teminat vs yazmıyor ama dar kasko çarpışma teminatı yazıyor.