• 29-07-2023, 09:14:32
    #10
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence yakınlardaki marangozlara sorunuz hocam ilk sonrasında taksitle alınız bence.
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok özellikli bir masa değil hocam. Hazır almak yerine bence yaptırılabilir. Birde uzun duruyor, arada destek de yok. Kullanırken sallanır gibi geldi.
    beehouseajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, evimde bilgisayarım için aynısını kullanıyorum. Herhangi bir sallantı vb. yaşamadım. 1 Laptop ve 1 Monitor kullanıyorum üzerinde yaklaşık 1.5 yıl oldu ve bir problem çıkarmadı memnunum hocam
    MrcExe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende de aynısı var 120x60 bana küçük geldi linkteki 160 masa güzel fakat benim bilgisayar sığmadı
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hakancevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun dışında öneri olarak, bu masayı 2 ay önce 550 tlye almıştım. Şuan hala kullanıyorum gayet kullanışlı çift monitör kullanıyorum monitörlerim de büyük ve ağır olmasına rağmen gayet sağlam hiç sıkıntı yaşamadım önerebilirim
    https://www.amazon.com.tr/dp/B0B8YDD...roduct_details
    Hepinize teşekkür ederim.

    Şuanda 100x60 kullanıyorum ve kısa geliyor hem ayakları yüzünden koltuğu da tam yanaştıramıyorum ve buda kullanımımı oldukça etkiliyor.
    Marangozlar burada daha pahalıya yapıyor maalesef.

    140x60 yada 160x60'ı almayı düşünüyorum ikisinin arasında 100₺ fark var.
  • 29-07-2023, 09:37:34
    #11
    Kurumsal PLUS
    Merhabalar hocam,

    Şu an aktif olarak 60x160 olandan 2 tane kullanıyorum. Başta 1 tane aldım memnun kaldığım için tekrar aldım. Sade ve güzel. Masayı aldıktan sonra sizlere verebileceğim tavsiyem; ayaklı monitör kullanmak yerine kollu standı kullanmak. Çok daha verim alınabiliyor. Ben 1 monitörüme normal monitör standı aldım ve tüm kablo yığınını onun altına gizledim çok daha güzel durdu. Ama laptop ve monitör için çift kollu standı aldığıma pişman değilim. Hem cihazı göz hizzasına çıkarıyor hem de alandan kazanç sağlıyoruz. Bakmak isterseniz stantlı ve stantsız resimleri spoiler kısmına ekledim.

    Teşekkür ederim, iyi günler.






  • 29-07-2023, 10:06:09
    #12
    RamazanYesilmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam,

    Şu an aktif olarak 60x160 olandan 2 tane kullanıyorum. Başta 1 tane aldım memnun kaldığım için tekrar aldım. Sade ve güzel. Masayı aldıktan sonra sizlere verebileceğim tavsiyem; ayaklı monitör kullanmak yerine kollu standı kullanmak. Çok daha verim alınabiliyor. Ben 1 monitörüme normal monitör standı aldım ve tüm kablo yığınını onun altına gizledim çok daha güzel durdu. Ama laptop ve monitör için çift kollu standı aldığıma pişman değilim. Hem cihazı göz hizzasına çıkarıyor hem de alandan kazanç sağlıyoruz. Bakmak isterseniz stantlı ve stantsız resimleri spoiler kısmına ekledim.

    Teşekkür ederim, iyi günler.






    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Sanırım bu masayı alacağım, askı aparatı da bir sonra ki planlarım arasında hepsine şuanda bütçem yetmiyor önce masa bir sonra ki ayda askı aparatını alacağım inşallah
  • 29-07-2023, 11:48:38
    #13
    Kurumsal PLUS
    mehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Sanırım bu masayı alacağım, askı aparatı da bir sonra ki planlarım arasında hepsine şuanda bütçem yetmiyor önce masa bir sonra ki ayda askı aparatını alacağım inşallah
    Rica ederim hocam, şimdiden hayırlı olsun inşallah.