RamazanYesilmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar hocam,

Şu an aktif olarak 60x160 olandan 2 tane kullanıyorum. Başta 1 tane aldım memnun kaldığım için tekrar aldım. Sade ve güzel. Masayı aldıktan sonra sizlere verebileceğim tavsiyem; ayaklı monitör kullanmak yerine kollu standı kullanmak. Çok daha verim alınabiliyor. Ben 1 monitörüme normal monitör standı aldım ve tüm kablo yığınını onun altına gizledim çok daha güzel durdu. Ama laptop ve monitör için çift kollu standı aldığıma pişman değilim. Hem cihazı göz hizzasına çıkarıyor hem de alandan kazanç sağlıyoruz. Bakmak isterseniz stantlı ve stantsız resimleri spoiler kısmına ekledim.

Teşekkür ederim, iyi günler.






Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Sanırım bu masayı alacağım, askı aparatı da bir sonra ki planlarım arasında hepsine şuanda bütçem yetmiyor önce masa bir sonra ki ayda askı aparatını alacağım inşallah