Günaydın herkese.
Kişisel kullanım için hem bilgisayar masası hem de bir şeyler yazıp çizmek için sizce bu masa alınır mı ? yorumlar olumlu yönde ama tereddütte kaldım.
Günaydın herkese.
Kişisel kullanım için hem bilgisayar masası hem de bir şeyler yazıp çizmek için sizce bu masa alınır mı ? yorumlar olumlu yönde ama tereddütte kaldım.
Merhaba, evimde bilgisayarım için aynısını kullanıyorum. Herhangi bir sallantı vb. yaşamadım. 1 Laptop ve 1 Monitor kullanıyorum üzerinde yaklaşık 1.5 yıl oldu ve bir problem çıkarmadı memnunum hocam
bunun dışında öneri olarak, bu masayı 2 ay önce 550 tlye almıştım. Şuan hala kullanıyorum gayet kullanışlı çift monitör kullanıyorum monitörlerim de büyük ve ağır olmasına rağmen gayet sağlam hiç sıkıntı yaşamadım önerebilirim https://www.amazon.com.tr/dp/B0B8YDD...roduct_details