bunun dışında öneri olarak, bu masayı 2 ay önce 550 tlye almıştım. Şuan hala kullanıyorum gayet kullanışlı çift monitör kullanıyorum monitörlerim de büyük ve ağır olmasına rağmen gayet sağlam hiç sıkıntı yaşamadım önerebilirim
https://www.amazon.com.tr/dp/B0B8YDD...roduct_details