AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence yakınlardaki marangozlara sorunuz hocam ilk sonrasında taksitle alınız bence.
PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok özellikli bir masa değil hocam. Hazır almak yerine bence yaptırılabilir. Birde uzun duruyor, arada destek de yok. Kullanırken sallanır gibi geldi.
beehouseajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, evimde bilgisayarım için aynısını kullanıyorum. Herhangi bir sallantı vb. yaşamadım. 1 Laptop ve 1 Monitor kullanıyorum üzerinde yaklaşık 1.5 yıl oldu ve bir problem çıkarmadı memnunum hocam
MrcExe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende de aynısı var 120x60 bana küçük geldi linkteki 160 masa güzel fakat benim bilgisayar sığmadı
AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hakancevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunun dışında öneri olarak, bu masayı 2 ay önce 550 tlye almıştım. Şuan hala kullanıyorum gayet kullanışlı çift monitör kullanıyorum monitörlerim de büyük ve ağır olmasına rağmen gayet sağlam hiç sıkıntı yaşamadım önerebilirim
https://www.amazon.com.tr/dp/B0B8YDD...roduct_details
Hepinize teşekkür ederim.

Şuanda 100x60 kullanıyorum ve kısa geliyor hem ayakları yüzünden koltuğu da tam yanaştıramıyorum ve buda kullanımımı oldukça etkiliyor.
Marangozlar burada daha pahalıya yapıyor maalesef.

140x60 yada 160x60'ı almayı düşünüyorum ikisinin arasında 100₺ fark var.