AnaBayin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
PetitJoueur adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
beehouseajans adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
MrcExe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
AnaBayin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hakancevik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şuanda 100x60 kullanıyorum ve kısa geliyor hem ayakları yüzünden koltuğu da tam yanaştıramıyorum ve buda kullanımımı oldukça etkiliyor.
Marangozlar burada daha pahalıya yapıyor maalesef.
140x60 yada 160x60'ı almayı düşünüyorum ikisinin arasında 100₺ fark var.




önce masa bir sonra ki ayda askı aparatını alacağım inşallah