• 29-07-2023, 00:34:25
    #1
    Türkiyede sigortalı olarak çalışmaktayım ingilterede şirket kursam bağkura mı geçerim bana bir zararı olurmu?
    • AnaBayin
    AnaBayin bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-07-2023, 00:35:02
    #2
    Takip ++
  • 29-07-2023, 00:44:33
    #3
    Bakara geçmesiniz. is hayatınıza bir etkisi olmaz
  • 29-07-2023, 00:49:16
    #4
    dijital1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakara geçmesiniz. is hayatınıza bir etkisi olmaz
    Banka geçmişinden kastınız nelerdir ve ayriyetten nereleri tercih edersiniz uygun fiyatlı ve güvenilir
  • 29-07-2023, 01:03:58
    #5
    Bağkurluk bir olay yok,
    parayı türkiyeye swift ile soktuğunuz da falan gelir vergisine tabii olursunuz,
    wise üzerinden kart ile çektiğiniz de komisyon ile çekersiniz,

    ilerde varlık barışıyla da parayı sokabilirsiniz

    sizin vergi verdiğiniz devlet birleşik krallıktır Türkiye de yasal bir dayanağı yoktur.

    SGKlı olduğunuz için haricen bağkur'a gerek yoktur Türkiye de şirket kurabilirsiniz

    Ancak işinizden ayrıldığınız da zorunlu bağkur primi ödemek zorundasınız.
  • 29-07-2023, 01:05:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyede sigortalı olarak çalışmaktayım ingilterede şirket kursam bağkura mı geçerim bana bir zararı olurmu?
    MMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takip ++
    Bağ-Kur’a geçmezsiniz.
    İngiltere’de şirketinizi sizin için kurabilirim
    Lütfen bana ulaşın
  • 29-07-2023, 01:07:38
    #7
    by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağkurluk bir olay yok,
    parayı türkiyeye swift ile soktuğunuz da falan gelir vergisine tabii olursunuz,
    wise üzerinden kart ile çektiğiniz de komisyon ile çekersiniz,

    ilerde varlık barışıyla da parayı sokabilirsiniz

    sizin vergi verdiğiniz devlet birleşik krallıktır Türkiye de yasal bir dayanağı yoktur.

    SGKlı olduğunuz için haricen bağkur'a gerek yoktur Türkiye de şirket kurabilirsiniz

    Ancak işinizden ayrıldığınız da zorunlu bağkur primi ödemek zorundasınız.
    Emekli olacağım bu yüzden bir sıkıntı çıkartırmı ek gün olurmu yani onu demekteyim
    • aspetbiebs
    aspetbiebs bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-07-2023, 01:14:29
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emekli olacağım bu yüzden bir sıkıntı çıkartırmı ek gün olurmu yani onu demekteyim
    Sorun olmaz,
    ilerde karşınıza da gelmez bir kanun değişmezse eğer sigortalıysanız ilerde şahıs şirketinde bağkur ödediğiniz de hem sgk hem de bağkur primleriniz hesap edilir.
  • 29-07-2023, 01:21:43
    #9
    by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun olmaz,
    ilerde karşınıza da gelmez bir kanun değişmezse eğer sigortalıysanız ilerde şahıs şirketinde bağkur ödediğiniz de hem sgk hem de bağkur primleriniz hesap edilir.

    Peki parayı türkiyeye nasıl geçireceğim gelir vergisi alacak devletimiz