Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emekli olacağım bu yüzden bir sıkıntı çıkartırmı ek gün olurmu yani onu demekteyim
Sorun olmaz,
ilerde karşınıza da gelmez bir kanun değişmezse eğer sigortalıysanız ilerde şahıs şirketinde bağkur ödediğiniz de hem sgk hem de bağkur primleriniz hesap edilir.