Bağkurluk bir olay yok,
parayı türkiyeye swift ile soktuğunuz da falan gelir vergisine tabii olursunuz,
wise üzerinden kart ile çektiğiniz de komisyon ile çekersiniz,

ilerde varlık barışıyla da parayı sokabilirsiniz

sizin vergi verdiğiniz devlet birleşik krallıktır Türkiye de yasal bir dayanağı yoktur.

SGKlı olduğunuz için haricen bağkur'a gerek yoktur Türkiye de şirket kurabilirsiniz

Ancak işinizden ayrıldığınız da zorunlu bağkur primi ödemek zorundasınız.