Sizce olurmu bu iliski?
16
●508
- 22-07-2023, 04:16:08Merhaba dostlarim uzun uzun size iliskimi anlaticam ve artk oluru varmi diye tavsiyelerinizi okuyacam oncelikle merhaba 4 gun sonra 2. Yilimiza girecegimiz bi iliskim var size en bastan anlataym iliskimizi tanismamiz bile ilginc bi kafede otururken fotografim cekilmis ve arastira arastira bulmus beni o gece buldu beni ve sabahlara kadar aklimi basimdan aldi gitti konustuk gunlerce durmadan sonradan gercektende cok uyumlu oldugumuzu anladim bana istanbulda ailesiyle beraber kaldigini anlatti ama istanbula gitmicegini hatta buraya yerlesmek icin geldigini bidaha donmicwgini anlatti ve oylede ikna etti beni biz ilkez bulustuk ne kadar guzel oldugunu dusunup duruyordum icimden beni cok begenmis olaki surekli suratimi oksama ihtiyaci duyuyodu ilk goruste askmis ona gore beni gordugu ilk andan itibaren asik olmus fotograflarimi cekmis neyse bulustuk arka arkaya 4 gun ve 5. Gunde bana dedigi tek sey ben istanbula donuyorum ailemin yanina ama sakin uzulme hemen geri donecem bi kac haftaya ne yapalim bizde tabi ozamanlar yeni pek yakmadi icimi daha tanisali 1 hafta olmus cokta koymadi ve gitti otogardan ugurladim kendisini arkasindan otobusunun arkasindan baka kaldim sadece gitti ve bana haftalar sonra gelecegim demesinin ustunden tam 3 ay gecti ailecek bi dugun icin geldiler bulundugum sehire hemen bulustuk 3 ayda uzaktan cok guzel yuruttuk baglandik sevgilide olduk gozum ondan baskasini gormuyodu artk geldigi an sarilip operek havalara kaldirdim onu bi hafta benim icin okadar guzel gecti ki dunyada cenneti yasadim resmen sonra o haftaninda sonuna geldik ve bana uzulmemem gerektigini tatile bi kac aya geleceklerini soyledi bana ben artik okadar alismistim ki kendisine aylar sorun etmiyodu beni uzaktanda cok guzedik biz aylar dedi ve tam 1.5 sene oldu ben onu hep gormek icin niyetlendim istanbula gitmeye ama babamin vefati falan derken hicbizaman kismet olmadi ben tamam dedim yapacam bu hafta istanbula gormeye gidecem 2 senede sadece toplasan 20 gun gordum kizi dedim kendi kendime buldum bi yolunu tam bilet bakarken bana bilet fotografi atti yurtdisina cikiyomus oraya tasinacaklarmis artik temelli tam 2 senedir iliskim boyle gecti benim ama guzelde yuruttuk bazi zamanlar disinda baya kotu zamanlarimizda oldu bilmiyorum benim korkum ben hayatimi ona adayip beklerim yani dogru zamani ama o beklermi kendine baglayip ya pes ederse baska birine tutulursa oralarda ne bileyin bin bir turlu sey geciyor insanin aklindan bu zamana dek bi umut vardi icimizde artik yok ve temelli ordalar artik ne yapicagimi bilmiyorum sizce olurmu artik bizden.
- 22-07-2023, 04:23:08Hocam normalde olsa ben zaten bitirirdimde 2 senenin zaten hemen hemen tamami uzak gecmis bizim icin cok az gorusmusuz uzak mesafeye alisigiz diye bi umit var icimdeMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2023, 04:24:13Hocam sen neden hiç gitmedin ? beni yanlış anlama ama ben eşimi akşam eve bıraktığımda sabah buluşmayı zar zor dayanır beklerdim , 1.5 yıl ikinizin de dayanabilmesi bana çok ilginç geldi , ben 2 haftadan fazla dayanabileceğimi sanmadım , kusura bakma ama aşık olma olayınızı biraz sorguladım.
- 22-07-2023, 04:27:12Hocam babamin hastaligi vardi vefat etmeden once pek bi ailem yok benim babama bakma durumundayim lutfen bilmedne yargilamayin sonradan zaten vefat edince baya bi hirpaladim cokuntu yasadim anca toparlandim yanliz birakmazdim rahmetli babami iyikide yapmamisim zaten hep yaninda oldum tam firsati buldum o hafta icerisinde ben ona bileti atmadan o bana bileti attivadimarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2023, 04:30:48Başın sağolsun açıkcası pek ucunda ışık görünmüyor. Benim tavsiyem sana çok kaptırma hatta bi taraftan yokmuş gibi davran olursa olur olmazsa olmaz uzak ilişki insanın iliklerini kemirir bi süre sonra . Birbirinizi yemeye başlarsınız heleki yurt dışına gidiyorsa nasıl taşınıyorlar bilmiyorum yurt dışına gitmek zor ailecek vatandaştır belki babası yada iltica etmişlerdir iltica ettiyse zaten Türkiyeye dönemez ama etmediysede Avrupada hayat garip genelde iş yerleri uzak yerlerde oluyor bu yüzden millet 5 de kalkıp trene vs binerek gidiyor işe akşamda gelip yatıyor uyuyor. Eskisi gibi sana vakit ayıramaz sana tavsiyem kendini bağlama baktın oluyor olur ama bence olsaydı kız zaten gitmeden seni sıkıştırırdı nişan yapalım en azından gibisinden ilişkinin çoğu kızı yolcu etmenle geçmiş bırakma ama kendinide bağlama ki bi gün böyle olmuyor gibisinden mesaj gelirse en azından seni üzmesin