Başın sağolsun açıkcası pek ucunda ışık görünmüyor. Benim tavsiyem sana çok kaptırma hatta bi taraftan yokmuş gibi davran olursa olur olmazsa olmaz uzak ilişki insanın iliklerini kemirir bi süre sonra . Birbirinizi yemeye başlarsınız heleki yurt dışına gidiyorsa nasıl taşınıyorlar bilmiyorum yurt dışına gitmek zor ailecek vatandaştır belki babası yada iltica etmişlerdir iltica ettiyse zaten Türkiyeye dönemez ama etmediysede Avrupada hayat garip genelde iş yerleri uzak yerlerde oluyor bu yüzden millet 5 de kalkıp trene vs binerek gidiyor işe akşamda gelip yatıyor uyuyor. Eskisi gibi sana vakit ayıramaz sana tavsiyem kendini bağlama baktın oluyor olur ama bence olsaydı kız zaten gitmeden seni sıkıştırırdı nişan yapalım en azından gibisinden ilişkinin çoğu kızı yolcu etmenle geçmiş bırakma ama kendinide bağlama ki bi gün böyle olmuyor gibisinden mesaj gelirse en azından seni üzmesin