Hocam sen neden hiç gitmedin ? beni yanlış anlama ama ben eşimi akşam eve bıraktığımda sabah buluşmayı zar zor dayanır beklerdim , 1.5 yıl ikinizin de dayanabilmesi bana çok ilginç geldi , ben 2 haftadan fazla dayanabileceğimi sanmadım , kusura bakma ama aşık olma olayınızı biraz sorguladım.