Hocam sen neden hiç gitmedin ? beni yanlış anlama ama ben eşimi akşam eve bıraktığımda sabah buluşmayı zar zor dayanır beklerdim , 1.5 yıl ikinizin de dayanabilmesi bana çok ilginç geldi , ben 2 haftadan fazla dayanabileceğimi sanmadım , kusura bakma ama aşık olma olayınızı biraz sorguladım.
Hocam babamin hastaligi vardi vefat etmeden once pek bi ailem yok benim babama bakma durumundayim lutfen bilmedne yargilamayin sonradan zaten vefat edince baya bi hirpaladim cokuntu yasadim anca toparlandim yanliz birakmazdim rahmetli babami iyikide yapmamisim zaten hep yaninda oldum tam firsati buldum o hafta icerisinde ben ona bileti atmadan o bana bileti atti