Kararsızım,ne yapmalıyım?
5
●188
- 19-07-2023, 21:28:26xiaomi redmi 10 2022 kullanıyordum.1 Hafta Önce 15k tertemiz iphone 11 pro aldım.Telefondan memnunum ve bir farklılık hissetim.Şimdi telefona 20k teklif geldi.Satıp eskisine geçsem mi diye düşünüyorum.Aslında satmak için bir aciliyet sebepde yok.Satıp Sermayeme azda olsa bir miktar para ekleyip,yatırımlarımla bütçemi büyütmeyi düşünüyorum.Yine aynı işlerimi diğer telefonumda yapabilirim.Pişman olur muyum vesai onu bilmiyorum işte size sorayım dedim
- 19-07-2023, 21:29:48ÜyeliÄŸi durdurulduiPhoneÂ’yi satarsan piÅŸman olursun iyi almışsın bide tr sanırım Aldığın cihaz yurt dışı ise direk ver 20k ya 😅
- 19-07-2023, 21:30:24Evet Tr,yurt dışı olsa acımazdımDoğanOğuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle