• 19-07-2023, 21:28:26
    #1
    xiaomi redmi 10 2022 kullanıyordum.1 Hafta Önce 15k tertemiz iphone 11 pro aldım.Telefondan memnunum ve bir farklılık hissetim.Şimdi telefona 20k teklif geldi.Satıp eskisine geçsem mi diye düşünüyorum.Aslında satmak için bir aciliyet sebepde yok.Satıp Sermayeme azda olsa bir miktar para ekleyip,yatırımlarımla bütçemi büyütmeyi düşünüyorum.Yine aynı işlerimi diğer telefonumda yapabilirim.Pişman olur muyum vesai onu bilmiyorum işte size sorayım dedim
  • 19-07-2023, 21:29:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    iPhoneÂ’yi satarsan piÅŸman olursun iyi almışsın bide tr sanırım Aldığın cihaz yurt dışı ise direk ver 20k ya 😅
  • 19-07-2023, 21:30:24
    #3
    DoğanOğuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhoneÂ’yi satarsan piÅŸman olursun iyi almışsın bide tr sanırım Aldığın cihaz yurt dışı ise direk ver 20k ya 😅
    Evet Tr,yurt dışı olsa acımazdım
  • 19-07-2023, 21:43:56
    #4
    Boşver satma geri alamazsın
  • 19-07-2023, 21:46:41
    #5
    Benimle aynı kafadasınız hangi marka telefonu kullandığım önemsiz tüm işlerim bilgisayarda zaten , almış olsaydımda satmazdım aciliyeti yok lazım değil dursun ne olacak fiyatıda uyguna almışsınız.
  • 19-07-2023, 23:46:42
    #6
    Para ihtiyacın varsa ve model düşüreceksen sat hocam.