Benimle aynı kafadasınız hangi marka telefonu kullandığım önemsiz tüm işlerim bilgisayarda zaten , almış olsaydımda satmazdım aciliyeti yok lazım değil dursun ne olacak fiyatıda uyguna almışsınız.