Konu
Kararsızım,ne yapmalıyım?
19-07-2023, 21:30:24
#3
husseyinagit
DoğanOğuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iPhoneyi satarsan pişman olursun iyi almışsın bide tr sanırım Aldığın cihaz yurt dışı ise direk ver 20k ya 😅
Evet Tr,yurt dışı olsa acımazdım