DoğanOğuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone’yi satarsan pişman olursun iyi almışsın bide tr sanırım Aldığın cihaz yurt dışı ise direk ver 20k ya 😅
Evet Tr,yurt dışı olsa acımazdım