• 19-07-2023, 18:43:58
    #1
    Merhaba arkadaşlar, konu hakkında bilgisi olan arkadaşlarımız varsa bilgilendirebilirler mi?

    Detaylıca araştıracağım fakat ilk önce burda sormak istedim.

    Malatyada 3 kişilik aile var, yakınım da olur kendileri. 3ü de işsiz ve konteynerda yaşıyorlar. Deprem olduğunda elimizden geldiğince maddi yardım yaptık ama bitiyor tabi.

    Bağış sitesi kursam, reklam giderlerini ben ödeyeceğim fakat Malatyadan galiba Valilikten vs izin çıkarılması gerek. Onu da halletmeye çalışacağım yasal olması için ama bir vakıf filan mı kurmak gereklidir acaba?

    Konu hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.
  • 19-07-2023, 18:50:59
    #2
    Yanlış anlamayın lütfen, 3 kişinin hayatını idame ettirebilmesi için bağışlara bel bağlamak ne kadar sürdürülebilir olur kendileri için? Epey ilgilenmişsiniz ve ilgilenmeye devam edeceksiniz belli ki, Allah razı olsun. Bu enerjiyi, onlara kalıcı gelir elde edebilecekleri bir iş bularak veya iş kurmalarına vesile olacak bir proje yaparak kullanmak daha yerinde olur gibime geldi. Tabi detaylara vakıf olmadan, sadece bahsettiğiniz kadarıyla bunları yazıyorum.
  • 19-07-2023, 19:01:02
    #3
    canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce izinleri vs. halletmeden böyle bir işe bulaşmanızı tavsiye etmem, iyilik yapayım derken başınıza iş almayın.
    Cevabınız için teşekkür ederim hocam. Eğer olabilse yasal kısmını halletmeden asla başlamam hem şeffaflık hem vicdani sebeplerden dolayı.
  • 19-07-2023, 19:04:54
    #4
    Miroko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlamayın lütfen, 3 kişinin hayatını idame ettirebilmesi için bağışlara bel bağlamak ne kadar sürdürülebilir olur kendileri için? Epey ilgilenmişsiniz ve ilgilenmeye devam edeceksiniz belli ki, Allah razı olsun. Bu enerjiyi, onlara kalıcı gelir elde edebilecekleri bir iş bularak veya iş kurmalarına vesile olacak bir proje yaparak kullanmak daha yerinde olur gibime geldi. Tabi detaylara vakıf olmadan, sadece bahsettiğiniz kadarıyla bunları yazıyorum.
    Estağfurullah hocam teşekkür ederim. Şuanda da eşimle bu dediğinizi konuştuk mesajınızı okumadan önce. Bağışlarla beraber nereye kadar, doğru. Aslında depremin ilk zamanı onlara gelin burda ben size ev tutacağım demiştim ama "burda tanıdığı olmayanlar da var nasıl bırakıp gelelim" demişlerdi. Ama dediğiniz gibi hocam bağış konusu kesik bacağa ağrı kesici hükmünde gibi. En iyisi ben daha mantıklı bir şey düşüneyim.

    Bir de hocam sıkıntı olan zaten şu aslında. Malatya merkez değil bi ilçesi. Depremden önce bile imkanları kısıtlıydı ben oraya gittiğimde nereye geldim demiştim. En iyisi bir şekilde ortalk toparlanana kadar buraya gelmelerine ikna etmek.

    Tekrar teşekkür ederim değerli yorumunuz için. Allah sizden de razı olsun.
  • 20-07-2023, 09:05:49
    #5
    SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Estağfurullah hocam teşekkür ederim. Şuanda da eşimle bu dediğinizi konuştuk mesajınızı okumadan önce. Bağışlarla beraber nereye kadar, doğru. Aslında depremin ilk zamanı onlara gelin burda ben size ev tutacağım demiştim ama "burda tanıdığı olmayanlar da var nasıl bırakıp gelelim" demişlerdi. Ama dediğiniz gibi hocam bağış konusu kesik bacağa ağrı kesici hükmünde gibi. En iyisi ben daha mantıklı bir şey düşüneyim.

    Bir de hocam sıkıntı olan zaten şu aslında. Malatya merkez değil bi ilçesi. Depremden önce bile imkanları kısıtlıydı ben oraya gittiğimde nereye geldim demiştim. En iyisi bir şekilde ortalk toparlanana kadar buraya gelmelerine ikna etmek.

    Tekrar teşekkür ederim değerli yorumunuz için. Allah sizden de razı olsun.
    Allah sizden de razı olsun. Allah sizdeki vicdanı ve merhameti ülkemizdeki herkese yaysın, hele depremden sonra minimum 500 K ev zammı, 4 katı kira zammı yapanlara yaysın inşallah.