Merhaba arkadaşlar, konu hakkında bilgisi olan arkadaşlarımız varsa bilgilendirebilirler mi?

Detaylıca araştıracağım fakat ilk önce burda sormak istedim.

Malatyada 3 kişilik aile var, yakınım da olur kendileri. 3ü de işsiz ve konteynerda yaşıyorlar. Deprem olduğunda elimizden geldiğince maddi yardım yaptık ama bitiyor tabi.

Bağış sitesi kursam, reklam giderlerini ben ödeyeceğim fakat Malatyadan galiba Valilikten vs izin çıkarılması gerek. Onu da halletmeye çalışacağım yasal olması için ama bir vakıf filan mı kurmak gereklidir acaba?

Konu hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.