• 18-07-2023, 19:10:53
    #1


    Windows server 2019 Kurulumu Yaptım Kurulum Bitti Ve Ekran Bu Şekilde Ne Yapmam Gerekiyor Bilgisi Olan Varmı

    Şimdiden Teşekkürler
  • Kabul Edilen Cevap
    • Aspecto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


      Windows server 2019 Kurulumu Yaptım Kurulum Bitti Ve Ekran Bu Şekilde Ne Yapmam Gerekiyor Bilgisi Olan Varmı

      Şimdiden Teşekkürler
      Merhaba, GUI olmadan kurulum yapmışsınız hocam; mecbur baştan format atmalısınız;
      Menüde 4 farklı öğe olacak, 2. ve 4. olanlar grafik arayüzü(Standard ve Datacenter olarak ikiye ayrılıyor, 1. ve 3. GUI'siz 2. ve 4. GUI'li)
  • 18-07-2023, 19:12:00
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Aspecto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Windows server 2019 Kurulumu Yaptım Kurulum Bitti Ve Ekran Bu Şekilde Ne Yapmam Gerekiyor Bilgisi Olan Varmı

    Şimdiden Teşekkürler
    Merhaba, GUI olmadan kurulum yapmışsınız hocam; mecbur baştan format atmalısınız;
    Menüde 4 farklı öğe olacak, 2. ve 4. olanlar grafik arayüzü(Standard ve Datacenter olarak ikiye ayrılıyor, 1. ve 3. GUI'siz 2. ve 4. GUI'li)
  • 18-07-2023, 19:12:46
    #3
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, GUI olmadan kurulum yapmışsınız hocam; mecbur baştan format atmalısınız;
    Menüde 4 farklı öğe olacak, 2. ve 4. olanlar grafik arayüzü(Standard ve Datacenter olarak ikiye ayrılıyor, 1. ve 3. GUI'siz 2. ve 4. GUI'li)
    Biryerde Hata Yaptığımı Biliyordum Acemilik İşte 😀😀