Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Windows server 2019 Kurulumu Yaptım Kurulum Bitti Ve Ekran Bu Şekilde Ne Yapmam Gerekiyor Bilgisi Olan Varmı
Şimdiden Teşekkürler
Merhaba, GUI olmadan kurulum yapmışsınız hocam; mecbur baştan format atmalısınız;
Menüde 4 farklı öğe olacak, 2. ve 4. olanlar grafik arayüzü(Standard ve Datacenter olarak ikiye ayrılıyor, 1. ve 3. GUI'siz 2. ve 4. GUI'li)