Aspecto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Windows server 2019 Kurulumu Yaptım Kurulum Bitti Ve Ekran Bu Şekilde Ne Yapmam Gerekiyor Bilgisi Olan Varmı

Şimdiden Teşekkürler
Merhaba, GUI olmadan kurulum yapmışsınız hocam; mecbur baştan format atmalısınız;
Menüde 4 farklı öğe olacak, 2. ve 4. olanlar grafik arayüzü(Standard ve Datacenter olarak ikiye ayrılıyor, 1. ve 3. GUI'siz 2. ve 4. GUI'li)