Merhaba, GUI olmadan kurulum yapmışsınız hocam; mecbur baştan format atmalısınız;
Menüde 4 farklı öğe olacak, 2. ve 4. olanlar grafik arayüzü(Standard ve Datacenter olarak ikiye ayrılıyor, 1. ve 3. GUI'siz 2. ve 4. GUI'li)
Biryerde Hata Yaptığımı Biliyordum Acemilik İşte 😀😀