• 18-07-2023, 18:36:04
    #1
    Öncelikle iyi akşamlar. E ticarete girmeyi düşünüyorum bunun için 30 bin ₺ verip ticimax dan web sitesi kiralamayı düşünüyorum. Bunun yerine 30 bin ₺ yatırım yapıp kendi web sitemi açmam daha mı mantıklı yoksa böyle alt yapısı sağlam bir firmayla çalışmak mı mantıklı? Olumlu olumsuz tavsiyelerinizi, düşüncelerinizi, bildiklerinizi yazarsanız sevinirim
  • 18-07-2023, 18:38:25
    #2
    30.000'ye çok daha iyisini veyahut en azından tamamen size ait olanını bence yapabilirsiniz. R10'da bu konunun üstadı çok fazla arkadaşımız var.

    Dilerseniz sistem açık olacak bir biçimde yani e ticaret özellikleri kullanılabilir, takip edilebilir ve markanızın hakkımızda yazısı gibi konumlandırma hizmetini de vererek 20.000₺'ye ben de yapabilirim hatta 🙂
  • 18-07-2023, 18:38:50
    #3
    Kurumsal Üye
    bu rakama ikas kullanırsanız özel tema kodlayarak destek olabiliriz ve çok daha mantıklı olacaktır ticimaxta soyguna uğramayın
  • 18-07-2023, 18:39:36
    #4
    Hocam çok açık konuşacağım;
    Tasarıma çok fazla müdahale etmeden ürünlerimi yükler, para kazanırım diyorsanız; Hazır yazılımlar,
    Tasarım önemli, istediğim zaman, istediğim özelliği eklemek ve bunun için iyi de bütçe ayırmak istemiyorum derseniz; Woocommerce, Opencart gibi sistemlere yönelebilirsiniz.
  • 18-07-2023, 18:40:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Gereksiz bir miktar açıkcası. Başlangıçta daha az bütçeli bir web sitesi kurdurmak mantıklı olacaktır.
  • 18-07-2023, 18:40:38
    #6
    E-ticaret sitesi açmakmı kaldı herkes pazaryerlerinde.
  • 18-07-2023, 18:42:14
    #7
    Ticimax fiyatları artık çok uçuk. Doğrusu piyasadaki rakipleride (faprika, ideasoft v.b) Hepsi yazılım satıyor gibi kiralama fiyatları alıyorlar.

    Yorum yazan arkadaşlara katılmakla birlikte şahsi düşüncem; Daha ufak maliyetler ile OpenCart & Woocommerce gibi yazılımlar kullanın ve beklentiniz doğrultusunda büyüme ilerlediği zaman daha profesyonel bir sistem yazdırabilirsiniz. Başlangıçta 30K gibi bütçeleri sadece (yazılım kiralamaya) verirseniz inanın pişman olursunuz.
  • 18-07-2023, 18:42:16
    #8
    Matriks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-ticaret sitesi açmakmı kaldı herkes pazaryerlerinde.
    Komisyonlardan haberiniz yok galiba hocam
  • 18-07-2023, 18:45:15
    #9
    siyahmeczup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komisyonlardan haberiniz yok galiba hocam
    Ürün fiyatlarındanda sizin haberiniz yok galiba hocam, 1e alıp 10a satıyorlar iyi yorumları olan mağazalarda.