Öncelikle iyi akşamlar. E ticarete girmeyi düşünüyorum bunun için 30 bin ₺ verip ticimax dan web sitesi kiralamayı düşünüyorum. Bunun yerine 30 bin ₺ yatırım yapıp kendi web sitemi açmam daha mı mantıklı yoksa böyle alt yapısı sağlam bir firmayla çalışmak mı mantıklı? Olumlu olumsuz tavsiyelerinizi, düşüncelerinizi, bildiklerinizi yazarsanız sevinirim