siyahmeczup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komisyonlardan haberiniz yok galiba hocam
Ürün fiyatlarındanda sizin haberiniz yok galiba hocam, 1e alıp 10a satıyorlar iyi yorumları olan mağazalarda.