hocam sık ye az ye, acıkmayı önler. az dediğim gerçekten az.
kalori hesabı yap, matematik yanılmaz 7 k kalori eksiğinde 1 kilo vereceksin
Ne Yaptıysam Zayiflayamiyorum..
38
●1.692
- 16-07-2023, 21:52:08Diyetisyene 300 TL veriyorsun aylık, 3 öğünün fotosunu ona atıyosun seni yönlendiriyor 90kgden 82'e düştüm 2 ayda şimdi tekrar 90a çıktım diyetisyeni bırakınca
- 16-07-2023, 21:55:57Merhaba, kilo almak kolay zayıflamak zordur : ) öncelikle iradeli olmalısın,
Bir doktora çık kan değerlerine insülin direncine kolestrol seviyelerine baktır.
Daha sonra yapman gereken çok basit
Düzenli uyku, 23:00 da uyu mümkünse elinde telefon olmadan : )sabah en geç 7 de uyan, Yürüyüşe çık en az 5000 adım at evine gel duşunu al işine başla
11:45 te sade bir fincan türk kahvesini iç ve 30 dakika siesta yap : ) yani uuyu
uyandıktan sonra 1 dilimden fazla olmamak şartıyla güzel bol yeşilliklerden oluşan bir kahvaltı yap bir çorba da içebilirsin yanında
akşam 18:30 da akşam yemeğini ye yarım saat yürüyüşe çık bol su tüketmeyi unutma ve uyuyana kadar hiç bir şey yeme şekeri hayatından çıkar
kısacası
ekmeği azalt şekeri hç kullanma
uykuna dkkat et
Kahvaltını erken yapma : ) bu kadar basit başarılar - 16-07-2023, 21:57:38yemek yiyerek kilo veremezsiniz hocam malesef birkaç ay dişinizi sıkmanız lazımAdoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-07-2023, 22:02:22Önerinizi dikkate alicam hocam tesekkur ederimINFEROX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle